4 Mart 1937’den beri…

SİRKÜLER: 2025-327

Sayın Üyemiz,

Türkiye İhracatçılar Meclisi’nden Alınan Yazı Metni Aşağıya Çıkartılmıştır.

T.C. Ticaret Bakanlığından alınan bir yazıda, Sao Paulo Ticaret Ataşeliğinden iletilen bir yazıya atıfla, Latin American Housewares, Fispal Tecnologia, Pet South Amerıca, Cachoeiro Stone Fair, Fisa (Food Ingredients South America) Ve Intersolar South America fuarlarının, katılımcı ihracatçı firmalarımız açısından daha verimli ve etkin geçebilmesini teminen, ilgililere yönelik tanıtım faaliyetlerine ilişkin Sao Paulo Ticaret Ataşeliği görüşü paylaşılarak Brezilya ile Türkiye arasındaki ticari ilişkiler açısından söz konusu fuarların önemli bir fırsat olduğu ve bahse konu fuarlara Türk firmaların katılımlarının önem arz ettiği ifade edildiği belirtilmektedir. Yazının devamında, adı geçen fuarlar kapsamında yapılacak tanıtım faaliyetlerinin; nüfusun 2024 yılı itibarıyla %84’ünün internet kullanmakta olduğu Brezilya’da yaygın olarak kullanılan “Facebook (Abone Sayısı: 114,2 milyon) ile Instagram (Abone Sayısı : 134,6 milyon) gibi sosyal medya mecralarında ve ekli listede iletişim bilgilerine yer verilen dış ticaret odaları ve sektörel birliklerin basılı/sanal yayınları ile sosyal medya platformlarında yapılmasının; ayrıca iş dünyasına yönelik yayın yapan ve ekte internet adreslerine yer verilen Brezilya dergilerine ilgili sektörlerin tanıtımına yönelik reklam verilmesinin faydalı olabileceği ve dolaylı olarak ilgili sektörlerde ülkemiz ihracatının artışına olumlu katkı sağlayabileceği Ataşelikçe mütalaa edildiği bildirilmektedir.

Ek: İletişim Bilgileri Birlik ve Odalar Dergiler